Naar content
Trending apps
  • Ouderlijk toezicht voor Nintendo Switch

• Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

Trending games
  • Super Mario Run

• RollerCoaster Tycoon® Classic

• Bully: Anniversary Edition

• Paper Wings

• Pokémon GO

Trending smartphones
  • OnePlus 6

• Xiaomi Mi A1

• Asus ZenFone Max Plus

• OnePlus 5T

• Samsung Galaxy A8 (2018)

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

• Sony Xperia Z4 Tablet

• ASUS ZenPad S 8

• ASUS ZenPad 8

sander.van.rijswijk85

sander.van.rijswijk85

• Lid sinds 14 februari 2018
  • Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 14 februari 2018
  • 10:46

Hi all,

Sinds vanmorgen gaat ineens mijn telefoon (Galaxy S8) iedere minuut aan - en uit. Uiteraard, zonder dat ik daarom vraag. Ik heb gezien/gelezen dat het kan komen door de SD kaart, maar die heb ik helemaal niet extra toegevoegd aan mijn telefoon.

Dus de telefoon start op en na 30 sec loopt het toestel vast. Of ik nu in een app zit, of aan het bellen of appen ben, hij loopt vast en start dan opnieuw op.Nu heb ik het toestel inmiddels aan de lader gelegd, maar ook nu blijft hij, ook zonder inschakelen van het toestel, onherroepelijk aan en uit gaan.

Sidenote: Ik heb nog nooit zoveel spijt gehad van de aanschaf van een toestel als dit stuk schroot. Ik heb hiervoor altijd HTC gehad en die was echt op ieder vlak mijn kammeraad. Nee, die maakte geen prachtoge foto's en filmpjes etc, maar die deed het altijd. Liep nooit vast en deed ik 3 dagen met een accu. Die S8 is voor mij de slechte aankoop die ik in jaren heb gedaan.

eRPee

eRPee

• Lid sinds 06 maart 2015
  • Berichten 7
  • Reputatie 0
  • 14 februari 2018
  • 13:57

Update naar Oreo gehad? Mogelijk dat daar iets fout liep.

sander.van.rijswijk85

sander.van.rijswijk85

• Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 14 februari 2018
  • 14:05

Bedankt voor je snelle reactie. Ik heb wel gisteren een update gedaan, maar oreo? En zo ja, hoe maak ik e.e.a. ongedaan? Ik kan niet langer dan 30 seconden werken op het toestel. Daarna loopt hij vast.

JohandeJong

JohandeJong

• Lid sinds 13 januari 2011
  • Berichten 2259
  • Reputatie 70
  • 14 februari 2018
  • 15:15

Zit je aan/uit knop misschien vast?

sander.van.rijswijk85

sander.van.rijswijk85

• Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 14 februari 2018
  • 15:43

Nee, de aan/uit knop ziet niet vast. Ik kan de telefoon zelf ook aan en uit zetten of verzoeken opnieuw op te starten. Maa na 30 seconden, wat ik ook doe, loopt alles vast en start hij weer opnieuw op. Echt doodmoe word ik ervan. Morgen maar terug naar de winkel. Geen idee wat dit kan zijn en zo te zien weet niemand het verder.

eRPee

eRPee

• Berichten 7
  • Reputatie 0
  • 14 februari 2018
  • 15:57

Clean install proberen. Of opstarten in recovery mode en factory reset doen. Ben je wel al je data kwijt.
Recovery mode: reboot in Download Mode (druk en hou tegelijkertijd Home + Power + Volume Up knoppen)

sander.van.rijswijk85

sander.van.rijswijk85

• Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 14 februari 2018
  • 16:52

Ook al gedaan, werkt ook niet. Ben alle gegevens sowieso al kwijt nu. Maar ook nu, vastlopen na 30 sec en klaar. Stom  ding. Nooit meer Samsung voor mij.

Bewerkt (14 februari 2018 17:18) | Aangepast door moderator: schuttingtaal
eRPee

eRPee

• Berichten 7
  • Reputatie 0
  • 14 februari 2018
  • 17:39

De Android Nougat 7.0 er terug opzetten.

eRPee

eRPee

• Berichten 7
  • Reputatie 0
  • 14 februari 2018
  • 17:40

Samsung is gestopt met Oreo te verspreiden. Jij zalblijkbaar met een foute versie opgezadeld zitten.

Monique1

Monique1

• Lid sinds 16 oktober 2010
  • Berichten 79
  • Reputatie 0
  • 15 februari 2018
  • 10:51

Ai balen. 
Ik zou ook clean install proberen.  en anders gewoon terug naar de winkel. dan krijg je of een nieuwe of ze maken het voor je. software problemen vallen gewoon onder de garantie.

zelf trouwens (gelukkig) nog nooit zulke problemen ondervonden

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren