Naar content
Trending apps
  • Ouderlijk toezicht voor Nintendo Switch

• Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

Trending games
  • Super Mario Run

• RollerCoaster Tycoon® Classic

• Bully: Anniversary Edition

• Paper Wings

• Pokémon GO

Trending smartphones
  • Samsung Galaxy Note 9

• Nokia 8 Sirocco

• OnePlus 6

• Xiaomi Mi A1

• Samsung Galaxy S9+

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

• Sony Xperia Z4 Tablet

• ASUS ZenPad S 8

• ASUS ZenPad 8

caesar1963

caesar1963

• Lid sinds 18 augustus 2011
  • Berichten 38
  • Reputatie 10
  • 18 maart 2018
  • 01:26

De s6 edge van mijn vrouw starte op de haverklap opnieuw op na gebruik. Na een tijdje bleef de telefoon zelfs in een bootloop hangen, alleen het LEDje brande, en het Samsung Logo continu in beeld. Ik heb toen via een toetsencombinatie de telefoon een Whipe Cache gegeven waarna het weer even werkte. Even dus, want probleem herhaalde zich weer. Daarop alle gegevens van de telefoon opgeslagen op PC en een reset naar fabrieksinstellingen gedaan. Vervolgens wederom dezelfde bootloop problemen. De S6 naar een telefoonboertje gebracht om  Android
opnieuw te flashen. Volgen deze man pakte de telefoon geen enkele versie …….. Dus retour met bootloop. Vervolgens zelf maar aan de slag gegaan, en via Odin de telefoon geflashed naar Android 7 Unbranded. Met gedeeltelijk succes.
De telefoon blijft niet meer hangen in een loop, start goed op , maar na gebruik…wederom opnieuw opstarten. 
Volgens de telefoonboer zijn moederbord en accu in perfecte staat. Heeft iemand nog suggesties? De telefoon ligt al 2 dagen zonder problemen klaar, echter na wat hevig gebruik start hij weer opnieuw op. Hardware of software probleem?

Timelord

Timelord

• Lid sinds 05 juni 2010
  • Berichten 1657
  • Reputatie 20
  • 19 maart 2018
  • 17:36

Ja ik herken het probleem. Of het hetzelfde als bij jou is ?, dat weet ik niet.

Ik had het bij mijn Note. Elke keer als ik een schone install deed en m'n apps er weer op zette, resette m'n Note.
Geen idee wat het was, tot ik het idee kreeg dat m'n geheugen waarschijnlijk vol liep.

Enneh, niet iedereen is hetzelde, maar ik heb tot nu toe geen goede ervaringen met telefoonboeren.
De enige die me goed geholpen heeft, is Belcompany uit Barneveld.

Oftewel: ga eens naar een echte telefoonwinkel.

Oukitel K5000 7.0 (nog) ongeroot
Samsung Note geroot 4.2.1 Spirit Rom (op sterven na dood)
HTC Desire geroot Slim Rom 4.4.4
HTC one X + geroot 4.2.2 ViperX+ 2.1.1
One plus one geroot 6.01
LG P990 geroot 2.3

gizmobinky

gizmobinky

• Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 5567
  • Reputatie 250
  • 19 maart 2018
  • 20:17

heb je een printscreen van odin van wat er zoal staat tijdens het flashen?

omdat je aangeeft Met gedeeltelijk succes en dan ben ik wel benieuwd wat zoal het log van odin aangeeft het kan namelijk zijn dat je een probleem hebt met de hidden.img.

Bewerkt (19 maart 2018 20:26)
gizmobinky

gizmobinky

• Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 5567
  • Reputatie 250
  • 23 maart 2018
  • 16:45

was uiteindelijk dan toch niet zo'n erg probleem.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren