Naar content
Trending apps
  • Ouderlijk toezicht voor Nintendo Switch

• Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

Trending games
  • Super Mario Run

• RollerCoaster Tycoon® Classic

• Bully: Anniversary Edition

• Paper Wings

• Pokémon GO

Trending smartphones
  • Samsung Galaxy Note 9

• Nokia 8 Sirocco

• OnePlus 6

• Xiaomi Mi A1

• Samsung Galaxy S9+

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

• Sony Xperia Z4 Tablet

• ASUS ZenPad S 8

• ASUS ZenPad 8

Kayleeb

Kayleeb

• Lid sinds 02 februari 2015
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 2 februari 2015
  • 16:23

Hallo,

Ik heb zaterdag een update gedaan met mijn S5. Sindsdien heb ik elke keer problemen met de WIFI. Hij onderbreekt hem telkens en springt dan weer op mijn gewone netwerk. Weet iemand of dit misschien aan de update ligt of?

Sindsdien is mijn batterij ook ontzettend snel leeg, heeft dit ook met de update te maken? Of door het elke keer verspringen van WIFI naar mobiele netwerken?

esther1801

esther1801

• Lid sinds 08 september 2010
  • Berichten 3764
  • Reputatie 40
  • 2 februari 2015
  • 18:01

Dit probleem heb ik sinds vandaag en zit al even op 5.0 of het dus met de update te maken heeft geen idee��� ik hoorde ook iemand met een S3 die hier last van heeft sinds gisteren. Ik heb voor nu even de data uitgezet zodat hij niet blijft *wipwappen* hoop idd dat iemand een oplossing heeft. Ik heb hier iig geen instellingen gewijzigd waardoor dit probleem ontstond���

AW Forum Queen voor het leven

redbulletnl

redbulletnl

• Lid sinds 02 september 2011
  • Berichten 2991
  • Reputatie 60
  • 3 februari 2015
  • 09:46

Verplaatst naar Samsung Galaxy s5 forum

bigbud68

bigbud68

• Lid sinds 18 november 2012
  • Berichten 13
  • Reputatie 0
  • 3 februari 2015
  • 16:44

Hoi Esther,

Heb ook op mijn S5 de originele lollipop staan, PHN.

Bedoel je dat je in je statusbalk ziet dat er ondanks de wifi verbinding ( wifi icoontje zichtbaar) je toch ziet dat hij naar H+ of 4G schakelt?

Dat zie ik ook gebeuren en is inderdaad weg als ik mobiele gegevens uit zet.

Krijg niet de indruk dat mijn WIFI verbinding verbroken wordt tijdens het weergeven van de H+ of 4G icoontjes? Ik zie mijn wifi verbinding niet verdwijnen en krijg ook geen melding dat de telefoon steeds verbinding maakt opnieuw met mijn wifi netwerk…

of ervaar jij dat anders?

JackyX

JackyX

• Lid sinds 30 juni 2010
  • Berichten 95
  • Reputatie 0
  • 3 februari 2015
  • 23:35

Ik draai Lollipop nu een week of 2. Eerst geen problemen, sinds gisteren hopt hij ook van Wi-Fi naar mobiel netwerk waarbij er dus onderbrekingen zitten zonder netwerk. Verder wordt mijn telefoon ook erg warm. Opnieuw opstarten heeft niet geholpen.

Iemand enig idee wat dit kan zijn?

Casa

Casa

• Lid sinds 14 december 2010
  • Berichten 102
  • Reputatie 0
  • 4 februari 2015
  • 08:39

Ook ik al enige weken Lollipop (met veel problemen). Ook sinds een paar dagen dezelfde wifi problemen er bij gekregen…

MrBaloe

MrBaloe

• Lid sinds 03 juli 2011
  • Berichten 135
  • Reputatie 0
  • 4 februari 2015
  • 10:20

Zelfde probleem doet zich hier voor.
WIFI blijft aan/uit gaan, en batterij word heel heet, en vreet in 2 uren tijd 50% van mijn batterij leeg

esther1801

esther1801

• Lid sinds 08 september 2010
  • Berichten 3764
  • Reputatie 40
  • 4 februari 2015
  • 11:33

bigbud68
Hoi Esther,

Heb ook op mijn S5 de originele lollipop staan, PHN.

Bedoel je dat je in je statusbalk ziet dat er ondanks de wifi verbinding ( wifi icoontje zichtbaar) je toch ziet dat hij naar H+ of 4G schakelt?

Dat zie ik ook gebeuren en is inderdaad weg als ik mobiele gegevens uit zet.

Krijg niet de indruk dat mijn WIFI verbinding verbroken wordt tijdens het weergeven van de H+ of 4G icoontjes? Ik zie mijn wifi verbinding niet verdwijnen en krijg ook geen melding dat de telefoon steeds verbinding maakt opnieuw met mijn wifi netwerk…

of ervaar jij dat anders?

Bij mij verdwijnt het wifi icoon ook echt en gaat over op data…het zit echt op de wipwap om het simpel te zeggen…dan weer wifi dan weer data…op het moment dat ik data uitzet via statusbalk blijf ik gewoon op de wifi zitten…het lijkt dus een soort van spontane bug die ontstaan is bij velen…

AW Forum Queen voor het leven

Casa

Casa

• Lid sinds 14 december 2010
  • Berichten 102
  • Reputatie 0
  • 4 februari 2015
  • 12:57

esther1801
Bij mij verdwijnt het wifi icoon ook echt en gaat over op data…het zit echt op de wipwap om het simpel te zeggen…dan weer wifi dan weer data…op het moment dat ik data uitzet via statusbalk blijf ik gewoon op de wifi zitten…het lijkt dus een soort van spontane bug die ontstaan is bij velen…

Bij mij hetzelfde. Alleen data uitzetten had ik nog niet getest. Wifi uitzetten wel en dan blijft ik gewoon op mobiele data, zoals gewoonlijk

bigbud68

bigbud68

• Lid sinds 18 november 2012
  • Berichten 13
  • Reputatie 0
  • 4 februari 2015
  • 13:20

Mijn WiFi icoontje en verbinding blijft wel steeds aanwezig, dus ik raak geen WiFi kwijt….

Zou er nog een verschil in de builds kunnen zitten van de FW? Ik heb de PHN versie er op staan, jullie Vodafone? Gok maar wat zo…

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren