Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Asphalt 9: Legends - 2018’s New Arcade Racing Game

• Pokémon Quest

• PUBG Mobile

• Super Mario Run

• RollerCoaster Tycoon® Classic

Trending smartphones
  • Xiaomi Mi A2

• Xiaomi Redmi Note 5

• Samsung Galaxy Note 9

• Nokia 7 Plus

• Nokia 8 Sirocco

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

• Sony Xperia Z4 Tablet

• ASUS ZenPad S 8

• ASUS ZenPad 8

JohanGS

JohanGS

• Lid sinds 22 juli 2018
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 22 juli 2018
  • 16:24

Wanneer ik een contact wil opbellen gebeurt het vaak dat bij het schuiven van de groene hoorn, dus 'opbellen', mijn scherm volledig zwart wordt; ik kan dan ook geen enkele knop meer gebruiken; ik hoor de beltoon, maar als de persoon niet opneemt of ik krijg een antwoordapparaat, kan ik mijn toestel niet meer uitzetten, ik heb al alle mogelijke toetsencombinaties geprobeerd, voor langere tijd. Het enige wat tot nu toe helpt is de SIM kaart verwijderen.
dan lukt het om het toestel opnieuw op te starten en werkt alles terug naar behoren, als ik opbel krijg ik een blauw scherm met rode hoorn waarmee ik terug kan neerleggen. so far so good, tot na enige tijd, om onverklaarbare reden, het toestel terug in zijn 'foute' modus gaat, en ik terug een zwart scherm krijg en niets meer kan doen … .
ik heb nog geen screenprotector geplaatst. Wat zou het probleem kunnen zijn?

Bewerkt (22 juli 2018 16:24)

Lumia 1520
Microsoft 950 XL
Nokia 8 Sirocco

Gerke

Gerke

• Lid sinds 20 september 2010
  • Berichten 35
  • Reputatie 0
  • 25 juli 2018
  • 09:21

Beetje koffiedik kijken helaas.
Vaak is het een app die niet goed functioneert en de boel in de war schopt.
Ik zou een reset doen en met een stock toestel eens kijken of het problem dan nog op treedt

JohanGS

JohanGS

• Lid sinds 22 juli 2018
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 30 juli 2018
  • 14:45

Na 2x chatten met Nokia voor ondersteuning, wat trouwens vlot verliep, waarbij men mij vroeg om het cash geheugen te wissen en terug op te starten in safe mode, wat allemaal niet hielp, werd mij gevraagd om het toestel op hun kosten te versturen naar hun repair center; deze morgen kreeg ik bericht dat mij een nieuw toestel opgestuurd wordt; blijkbaar niet zo eenvoudig op te lossen. Gelukkig top-service van Nokia!

Lumia 1520
Microsoft 950 XL
Nokia 8 Sirocco

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren