Naar content
Trending apps
  • Ouderlijk toezicht voor Nintendo Switch

• Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

Trending games
  • Super Mario Run

• RollerCoaster Tycoon® Classic

• Bully: Anniversary Edition

• Paper Wings

• Pokémon GO

Trending smartphones
  • OnePlus 6

• Xiaomi Mi A1

• Asus ZenFone Max Plus

• OnePlus 5T

• Samsung Galaxy A8 (2018)

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

• Sony Xperia Z4 Tablet

• ASUS ZenPad S 8

• ASUS ZenPad 8

PaulHTC

PaulHTC

• Lid sinds 21 december 2012
  • Berichten 8
  • Reputatie 0
  • 1 februari 2013
  • 00:53

Beste lezers, mijn HTC HD2 kopieert voortdurend contacten bij het contact maken met mijn carkit [Parrot] waardoor er van nummers inmiddels 8 tot 10 maal hetzelfde nummer in mijn lijst met contacten staat. Hoe stop ik dit ??? MVG Paulo

Bewerkt (21 mei 2013 13:37)
beev

beev

• Lid sinds 06 mei 2012
  • Berichten 42
  • Reputatie 0
  • 1 februari 2013
  • 07:57

[QUOTE=PaulHTC;378797]Beste lezers, mijn HTC HD2 kopieert voortdurend contacten bij het contact maken met mijn carkit [Parrot] waardoor er van nummers inmiddels 8 tot 10 maal hetzelfde nummer in mijn lijst met contacten staat. Hoe stop ik dit ??? MVG Paulo[/QUOTE] Dat doet de HTC HD2 niet, maar de Parrot. Mijn Parrot heeft na een update (via bluetooth) de geest gegeven. Dus doe dat maar niet. In het menu van de Parrot zit een optie om verbinding te maken zonder synchroniseren. Als je dan geen contacten in de Parrot hebt, dan met de hand toevoegen. Volgens mijn herinnering staat op de site van Parrot ook een utility om vcf-bestanden te maken van adressen in Outlook e.d. Zo'n vcf-bestand stuur je dan naar de Parrot. Kern is verbinden zonder synchroniseren.

Bewerkt (21 mei 2013 13:37)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren