Hallo, ik heb een Ziggo IMAP account en gebruik de standaaard mail-app van android op mijn Samsung S5. De map verzonden items wordt niet gesynchroniseerd met mijn ziggo account en zijn dus alleen zichtbaar op mijn telefoon. Alle andere mappen worden wél gesynchroniseerd. Nu heb ik de app BlueMail geïnstalleerd en die synchroniseert wél met mijn Imap verzonden items. Hoe krijg ik nu de oude verzonden items, met de juiste datum, alsnog naar mijn Imap zodat ze overal zichtbaar zijn?
Bewerkt (17 maart 2018 11:38) | taalfouten
Hallo, ik heb een Ziggo IMAP account en gebruik de standaaard mail-app van android op mijn Samsung S5. De map verzonden items wordt niet gesynchroniseerd met mijn ziggo account en zijn dus alleen zichtbaar op mijn telefoon. Alle andere mappen worden wél gesynchroniseerd. Nu heb ik de app BlueMail geïnstalleerd en die synchroniseert wél met mijn Imap verzonden items. Hoe krijg ik nu de oude verzonden items, met de juiste datum, alsnog naar mijn Imap zodat ze overal zichtbaar zijn?
Hallo, ik heb een Ziggo IMAP account en gebruik de standaaard mail-app van android op mijn Samsung S5.
De map verzonden items wordt niet gesynchroniseerd met mijn ziggo account en zijn dus alleen zichtbaar op mijn telefoon. Alle andere mappen worden wél gesynchroniseerd.
Nu heb ik de app BlueMail geïnstalleerd en die synchroniseert wél met mijn Imap verzonden items.
Hoe krijg ik nu de oude verzonden items, met de juiste datum, alsnog naar mijn Imap zodat ze overal zichtbaar zijn?