Naar content
Trending apps
  • Ouderlijk toezicht voor Nintendo Switch

• Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

Trending games
  • Super Mario Run

• RollerCoaster Tycoon® Classic

• Bully: Anniversary Edition

• Paper Wings

• Pokémon GO

Trending smartphones
  • OnePlus 6

• Xiaomi Mi A1

• Asus ZenFone Max Plus

• OnePlus 5T

• Samsung Galaxy A8 (2018)

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

• Sony Xperia Z4 Tablet

• ASUS ZenPad S 8

• ASUS ZenPad 8

elmar.kroezen

elmar.kroezen

• Lid sinds 08 februari 2018
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 8 februari 2018
  • 11:17

Dag,
Mijn smartphone is gevallen en het touchscreen werkt nu niet meer. Nu wordt de telefoon binnenkort gerepareerd maar ik wil graag bestanden, documenten, rittenadministratie en andere files van het toestel halen via de usb kabel. Maar als ik die koppel, vraagt het toestel wat te doen met de aansluiting (internet passthrough, opladen of data) Ik moet dus op het scherm een keuze maken. En dat kan dus niet.

Heeft iemand hiervoor een oplossing?

toestel:
HTC U11
Android 8.0 Oreo

Thanks

gizmobinky

gizmobinky

• Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 5386
  • Reputatie 250
  • 8 februari 2018
  • 23:55

Zien dat je een muis aansluit op de USB ingang en werkend krijgt en dan bijvoorbeeld met airdroid bestanden enz…eraf haalt.

Timelord

Timelord

• Lid sinds 05 juni 2010
  • Berichten 1564
  • Reputatie 20
  • 9 februari 2018
  • 21:25

Ja een backup maken van je bestanden.
Lukt niet meer ?,
Nee, dat had je dus al EERDER moeten doen !.

En het gekke is, velen lezen dit, maar het kwartje valt niet bij ze, dat ook zij zsm een backup moeten maken.
Welnee, binnenkort zien we ze hier terug met dezelfde vraag als die jij nu stelt. En daarom zeg ik:
Maak een backup en anders heb je gewoon pech gehad.

Samsung Note geroot 4.4.4 Spirit Rom
HTC Desire geroot Slim Rom 4.4.4
HTC one X + geroot 4.2.2 ViperX+ 2.1.1
One plus one geroot 6.01
LG P990 geroot 2.3

elmar.kroezen

elmar.kroezen

• Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 10 februari 2018
  • 22:30

Dat heb ik geprobeerd. Werkt tot op zekere hoogte. Vervelende is dat ik een pin moet intoetsen om te ontgrendelen en met de muis wordt met iedere klik een dubbelklik geregistreerd. Hij registreert telkens een foute pincode 😣

elmar.kroezen

elmar.kroezen

• Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 10 februari 2018
  • 22:34

Haha. Ja, ik maak met regelmaat backups. MAAR NIET ELKE DAG, zoals je een beetje suggereert. 
Mijn phone maakt automatische backups en ik maak maandelijks een backup van mijn rittenadministratie. Die eerste maand is vooralsnog niet meer toegankelijk. 

Verder waardeer ik ieders antwoord en suggestie. Maar heb je ook nog iets constructief te melden? Een oplossing misschien?

gizmobinky

gizmobinky

• Berichten 5386
  • Reputatie 250
  • 11 februari 2018
  • 08:52

dan wordt het wel moeilijk. wat je nog wel kunt proberen is een andere muis aansluiten in hoop dat die wel één klik geeft.

verder weet ik niet welk merk en type toestel je hebt maar je zou even kunnen checken of het noodzakelijk is of de accu losgekoppeld moet worden om het scherm te vervangen en ook al zou de accu losgekoppeld moeten worden dan blijft (in de meeste gevallen) de data erop staan.

andere oplossingen zijn er niet als je de pincode niet kunt intoetsen.

Timelord

Timelord

• Lid sinds 05 juni 2010
  • Berichten 1564
  • Reputatie 20
  • 12 februari 2018
  • 12:31

Je kunt het proberen via de recovery.
Of een laptop gebruiken met touchpad

Anders houd het gewoon op.

Samsung Note geroot 4.4.4 Spirit Rom
HTC Desire geroot Slim Rom 4.4.4
HTC one X + geroot 4.2.2 ViperX+ 2.1.1
One plus one geroot 6.01
LG P990 geroot 2.3

Temmer

Temmer

• Lid sinds 05 april 2016
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 16 februari 2018
  • 15:22

Bij een pc kun je de hd er uit trekken en via via aansluiten op een andere pc.  Zou je de opslag van de telefoon er niet uit kunnen  slopen en ergens anders in kunnen zetten?

gizmobinky

gizmobinky

• Berichten 5386
  • Reputatie 250
  • 16 februari 2018
  • 21:57

Bij een pc kun je de hd er uit trekken en via via aansluiten op een andere pc.  Zou je de opslag van de telefoon er niet uit kunnen  slopen en ergens anders in kunnen zetten?
een harde schijf van een pc is wel effe iets anders dan een moeder board in een android waar alles aan elkaar gesoldeerd is door precisie machines. 

zoals ik al aangaf de accu kan normaal gesproken zo afgekoppeld  worden zonder gegevensverlies.

hij heeft toch geen andere keus dan het scherm maar te vervangen in de hoop dat alles erop blijft staan.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren